Pretty Woman

Jag älskar den filmen. Var det nån som också satt fastklistrad framför TV:n igår?
Igår grillade vi. SÅ mysigt vare=) Köpte engångsgrill för vi tänkte sticka ut till Boön men kom på att det skulle nog vara ganska kallt.. så det fick bli i trädgården i stället. O idag är det lika soligt och fint. Synd att man sitter inne o "pluggar" dåå. men inte så länge till.. För mamma stina är ledig idag och snart bjuds det på kaffe o nybakade muffins ute i trädgården. MUMS. Ska bara hämta upp min kära vän Elin Jonsson som idag har fördärvat handsfacket på mias bil. HAHA.

Festen hos Madde var grym. Jordgubbar doppade i choklad var kvällens höjdpunkt.+ elins snefylla. (skånesnack och busringningar till hälften av min och hennes telefonbok). Och efterfesten hemma hos mig slutade med makaroner o en däckad hanna och en däckad elin. O där satt jag..

BILDER kommer inom kort.



Hey solong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback