Skön Snubbe

Igår var det en ganska sjuk dag. skulle till skolan men det blev inget med det för när jag kom dit så var jonnie sjuk! så jag promenerade in till stan på Bokia där min kära mor jobbar för att ringa hannapanna, eftersom jag glömde min mob. Så det fick bli Briggen och där var det nästintill Babyboom. Nu vet jag det mesta om att föda barn och ringsö var en kvinna som kunde sin sak.
Den bästa händelsen var gubben med tossorna, stackarn ! det gäller o va kvick med kameran näslund =)
För er som inte visste så har vi en polack i källaren, han kan varken svenska eller engelska så vi har använt oss av teckenspråk! han äter oss ur huset..nästan. mamma ville inte snåla så hon kokte 12 korvar till karln, han åt med glädje. Pappa dennis verkar vara facinerad av det polska språket. 

                     

Kommentarer
Postat av: Emmeline

Haha, visst fan gäller det att vara snabb!
Lätt bästa bilden ever!

Polack polack i judebarack!

2008-04-17 @ 21:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback