HEEEEEEEEJ

mår puttelite bättre idag. Ingen feber,bra det ju. Husmor har som alla andra söndagar gjort sig till framför spisen. Kanske lite extra idag just bara för att jag är sjuk? =)
I natt kommer "Karlshamns snyggaste Ass" hem. Emelie Lundgren. Ingen kan vara gladare än jag. Hon ska vara hemma i en vecka. men mycket tid har hon då inte för mig. Men jag förstår henne. Detta måste vara det största uppdraget hon någonsin gjort i sitt liv. Hon ska nämligen ta LASTBILS-körkort... och jag tycker att detta är SÅ kul! Hahah!! Anledningen till att hon tar detta är för att hon bor o jobbar i Holland åt en man som tävlar med hästar ,så de reser en hel del-kan ju va bra med en lastbil då ju???? haha. Lycka till Baby E!

I morron blir det frukost kl. 10.00 at my place. Elin du får stå för frallorna!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback