BULLET FOR MY VALENTINE

what can I say? Helt jävla sjuk kväll.
Körde till Lund redan vid 3. åt lite sen lämnade jag o jennifer pojkarna för att värma upp lite på baren Herkules. efter det stod vi i kön i över en timme. men det var det värt. När dom spelade
http://www.youtube.com/watch?v=7m_MJX58qk8
ja då dog jag.
När sen en snubbe kom fram och frågade d och m om det var lugnt att jag och jennifer hängde med på efterfest, trodde jag knappt mina öron. haha. Ja och där stod vi sen, jag och jennifer o ett gäng med brudar. Plötsligt var det nån engelsk snubbe som sa: ni två blonda tjejer där kommer med mig. JADAAAAAA visst. går en trappa upp och jaaa där sitter dom. HELL YEAH säger jag då. efter lite dricka beger vi oss sedan till deras Turnébuss. och det var där allt började.. Resten håller vi för oss själva!
Roligaste var ändå när vi kom ut från bussen då 5 killar stod utanför och skrek efter oss: era jävla fittor nu har ni fått det ni vill ha. HAHA

Såhär i efterhand undrar jag ändå inte om det är Daniel som är mest uppspelt över att jag har fått träffa grabbarna i Bullet for my valentine.

/LLOYD BANKS

    






     

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här rullas det haschjointar :O

2009-01-13 @ 01:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback