Shake what your mama gave you!

HAHA jag har precis pratat med en jävligt skön snubbe från telenor. Snacket började om datorer och avslutades med party in Lund.

Jaa mina vänner(emelie)
nyfikna på min helg? JAADAA
kn börja med att det blev en dobbel.
Fredag - festen började på tåget mot K-stad med soffipropp och fortsattes hemma hos charlotte i hennes nya lya. Sedan blev det utgång. Det blev Grand. JA vad ska jag säga? det var helt okej. det som var mindre okej var att det va stopp i toaletterna och att det luktade bajs på hela stället. vi ska ge det ett nytt försök. redan på lördag.
D bästa var ändå på morgonen. På med kläderna och skorna.. nerför trappan och in på Café kringlan och där blev det frukost. kan det bli bätttre?
Lrdag-jobb sedan harrys. vilket också var helt okej. OKEJ nu ska jag bara klargöra en sak. olofströmare är sjuka i huvvet! varför vill ni slåss hela tiden?
Söndagen var tung. men jag och D bestämde oss för att köra till A6 o shoppa lite. det var möjs. och jag har äntligen hittat en JACKA.

Denna vecka är ganska chillig.. därför ska jag och Falsterboo luncha i morgon! JIPPI=)

Nu ska jag och fisen besöka Benny! undrar om han är där? haha

BILDER från helgen är på G

CIAOOOO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback