She whants it



Jävla galet väder idag. O sjukt tråkig dag i skolan. föreläsaren var så TRADIG. sova lite ju.

Igår var jag mkt aktiv. Jag var o storhandlade och lagade mat. vilket resulterade att fader vår blev glad som en speleman! för det är faktiskt så här att i morron fyller dennis år. och jag o fia har äntligen kommit på världens present.

Jag och en kompis i min klass satt idag och pratade om en ganska intressant sak. Hur man kan vilja ha någon fast ändå inte? och där kom vi fram till att ibland så spelar hjärnan en ett spratt. ordet i dramat är nämligen attraktion. har någon hört talas om det?

I morgon ska jag till Sölvesborg. gillar o hänga där.. speciellt på biblan..



Hanna.. kommer du ihåg den gången när vi åkte med en thailändare på hans moppe. och det kändes som att vi skulle flyga av vilken sekund som helst och att jag nästan höll på o kissa ner mig för vi skrattade så mycket?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback