En officier och en gentleman

Igår vad jag o senekovic ute o åt lite pizza. Sen bestämde vi oss för att besöka Loch Ness. Det var jag, sofie och ett gäng skidderöuvar =) hehe nej men, i slutet när vi skulle hem kom det rätt bra folk.
Och nu har även vi provat på drinken Lennart-

Jag har sett VÄRLDENS bästa o vackraste film. Ni måste fan se den om ni inte har gjort det. helt underbar. Det är verkligen en sån film som man ryser i hela kroppen. Är ni en sån som jag som gärna fäller en tår lätt kan jag garantera att ni också kommer o göra det till denna.  "En officier och en gentleman" Looooove.




söndags slapp.. ska nog ta o springa en runda ikväll med danny. Vi har blivit riktigt duktiga på det!


heddå-


Kommentarer
Postat av: Lizette

Synd att du inte kunde ha det den helgen. blir svårt att komma hem två helger i rad + att jag har tre tentor vecka 11 så det blir lite mycket om jag ska hem då. Inte så billigt att åka hem heller. Men jag kommer iaf till dig när du fyller år.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback