Fredag igen

Varit i skolan en stund idag sen blev det briggen med elin. vi blev rent av chockade för det var fullkomligt fullsatt. Tur att det inte var riktigt så fullsatt när jag, fia, kusinerna lisa & lotta o så lilla farmor var där! För eftersom min farmor är så himla go o göttig skulle hon naturligtvis ta kort på oss. Och inte nog med det, hon skulle själv  vara med på bilden så hon sprang o satte kameran på ett annat bord o sen sprang hon tillbaka o vipps så blixtrade det tiill. haha pinsamt=)
Iaf så var det mysit o fika med elonn. hon åker ju på måndag och ohh jag vill inte!!! men men så är livet. hon kommer o vara en jävla pippakaka när hon kommer hem.. o det är ju kul för henne!!! ph.
Fick prova på Dans bil på hemvägen. blev nästan lite bilfantast där ett tag. vi var helt enkelt tvungna att köra ett extra varv för o känna på turbon- haha.

nää lite maud nu!


Det är så logiskt alla fattar utom du,
du har inte en aning,
att jag tänker på dig precis just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback