Jag & fisen

mmmmmm idag är det vår dag. Mor o Far har övergett oss... de ville inte ta hand om oss längre. Så nu ligger de säkerligen o steker på en strand någon stans på Teneriffa. Men vi tycker att det är rätt supergött ändå. Förtillfället ligger det två bakade potatis i ugnen och snart ska vi steka lite meat.

Helgen har sett ut såhär: Fredag thai-reunion hemma hos Emil.(bilder kommer upp) Lördag jobbedag och idag Söndag jobbedag. Jag tror jag börjar bli lite sjyk. men jag vet inte. nåt är det. Jag skulle varit taxi igår men det hela slutade med att jag satt jämte Ann-Marie i hennes "Pimp -bil" och lyssnade på You don´t know och senare begav oss till Harrys. Ringsö, Billquist, Althen och Hansson det är Onsdag kl 19.00 som gäller.


senare ikväll ska jag träffa denna supervärldsligt underbara människa. Du ääääääääääääää bäst

    

image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback