Påskmiddag i Mörrum

Jaa idag har jag o fia var hos farmor & farfar o ätit lax. Mkt trevligt! Satt o pratade om allt möjligt o vi kom in på att när farmor var lika gammal som mig hade hon redan 3 barn. Rätt sjukt ändå.
O min farfar är fan världsbäst! Han var hos tandläkaren idag o helt plötsligt försvann tandläkaren o där satt farfar i stolen o gapade. O efter en tid undrade han vart fan han hade tagit vägen så han gick ut o letade. När han kom till toaletterna stod ett gäng tandläkare utanför dörren o fifflade med nåt. Då visade det sig att en gubbe hade låst in sig på toaletten. Men som tur var kom farfar med en planka o bände upp hela dörren så till slut kom den stackers gubben ut. Som tack för besväret slapp farfar betala tandundersökningen som skulle kostat 500 spänn. Hehe.. ett litet tips för er som vill slippa den dyra avgiften.

Nu sitter jag här alldeles ensam- fia ska snart till markys. nåja jag får väl hitt på nåt, om inte annat finns det väl nåt på TV. Det är inte lätt o va svensk, som farfar sa.



HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback