Farligt

Jag hade de senaste veckorna snöat in mig på red bull. Varför? det är ju typ inte ens gott. Lite piggare blir man faktiskt av det. eller jag inbillar mig det iaf. men härom dagen sa danny: du vet väl att det är tjurpiss du dricker? sen dess har jag inte ens nuddat vid dom...



mina vänner.. det jag ska berätta nu är något jag kanske redan har berättat? ganska korkad sara men ändå ganska smart:

Jag och mina vänner Micke TH och jonas satt på stan efter en hård festivalnatt och inväntade eken som skulle hämta sin cykel men som aldrig kom. Istället kom en man i 25-årsåldern fram som jag tidigare träffat under kvällen. Hans fråga var hur jag skulle komma hem. Jag sa då att jag skulle åka taxi och att den snart skulle komma. Då sa han: Ah då kan vi åka tillsammans för jag ska på samma håll. Då sa jag: asså nej jag ska gå hem. Då sa han: men, du skulle ju åka taxi? Då sa jag: Ja men, JAG BARA SKOJJADE!

Kommentarer
Postat av: okändis

HAHAHAHA

2008-11-20 @ 17:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback