Hur mår du?

Jag mår bra. haha kom o tänka på när man var liten och skrev brev till sina brevkompisar..så började man alltid med:
Hur mår du?, jag mår bra. karro och jag brukade skicka klistermärken till varandra.haha. Om jag inte minns fel så var vi brevkompisar Lizette? Eller har jag fel?
På tal om brev. eller lappar var det ju kanske. så skickades det flitigt runt i klassen. Där stod det: Får jag chans på dig? ringa in Ja, Nej eller Kanske. HAHA.
Jag och madde hade samma pojkvän i tvåan. Minns du Alexander Booson?
JAAAAAAA DET VA TIDER DET.

Idag var tåget försenat när jag skulle hem. Det var nån som hoppat framför tåget sägs det. fy.

I morgon är vi lediga.. men jag och soffipropp ska plugga lite så vi tänkte börja med en stadig frukost at Christins.
På lördag ska elin ha girlsnight och temat är huvudbonad. o jag vet PRECIS vad jag ska ha på mig.


hej hopp

Kommentarer
Postat av: Lizette

Det var vi säkert. Många man har haft som brevkompisar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback