Do you remember?

Idag har det varit en slappedag. Elin har varit här o vi har druckit coffee o käkat blåbärspaj. MÖJS? Jaadaa! O så jävla roligt. Idag har vi inte bara snackat allmänt utan även gått in på de mest pinsammaste situationer som kan hända i sängen.. och jag har garvat brallorna av mig..jaa jag har tillomed gråtit. Sara+Elin=SJUKA

Nån mer än jag som saknar värmen nu när kylan kommer? Kan knappt fatta att det snart är 1 år sedan vi åkte till Thailand. o då va vi bruna o fina. nu är vi bleka som lakan. nä vettni det får fan bli kärringagrillen snart. 



Om man är full och man säger namnet Eskil snabbt.. kan det lätt låta som Älskling! HAHA

SNÄLLA någon!! Fråga Fisen vad hennes 5 katter ska heta!!!!!


       

Nu gäller BADKARET.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback