Osmart drag

Hej hej alla läsare. Haha Hej emelie.. min enda läsare.. nåja Booson också ;) de två vet jag med säkerhet att de läser min störtsköna blogg.

Idag har jag gjort nåt dumt. Fast att jag var på Väla i söndags och shoppade för mer än vad som fanns i plånkan så beställde jag ytterligare 2 par skor ikväll. Emelie.. nu frågar jag dej. och du vet varför. de ena paret ska tydligen vara lika höga som Eiffeltornet så om jag nu inte kan ha dom.. vill du köpa dom då? Du kommer ju hem sen efter 3 veckors tid i Brazil och då ska vi slå klackarna i taket.. ja om du nu inte drabbats av hästviruset ;)

Idag pratade jag seriös-snack med Elin. Kan knappt förstå att denna underbara kvinna, min själsfrände.. ska lämna mig inom loppet av 3 månader.. för att bli ja.. en SOFIASYSTER.. o då tror ni säkert att hon ska bli nunna eller nåt i den stilen. men nej hon ska faktiskt bli likadan som mig. Sjuksköterska. Men på den här så kallade lite finare skolan kallas man alltså för sofia-syster och den ligger i Stockholm. o fatta långt iväg det är!!!!!!!!!!!!!!!! men jag måste ändå medge att stockholm är bättre än Linköping. FORSAJJTEN DAN! hahaha=)


Undrar om Danny kommer o överraskar mig ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback