Påskfirandet

is over! jag ville faktiskt inte åka hem ikväll. men nu när jag väl sitter här så är det ganska skönt. Jag har ätit en massa god mat och träffat en massa härliga människor.

I morse var jag och pappa hos Farfar. jag har inte sätt hans nya lya så det var på tiden att jag kom o hälsade på! han bor i ett område med små servicehus bland gamlingar som har hemtjänst och så. min farfar är också gammal men han behöver inte hemtjänst. Jag tror han känner sig lite King när han startar moppen, medans de andra går runt med sina rullatorer.

Nu ska jag fylla på min garderob.. har nämligen med mig lite saker som jag snott från fisen. men det vet hon såklart inte om.





SOV SOV /Banks



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback