Sunday

HALLLOOOO. Vad jag mår bra idag!
Igår var det en mkt trevlig dag. Jag vaknade av att Ringsö ringde mig. Jag sa att jag varit vaken en stund men jag ljög ;) haha.
Llite över 11 hämtade den spanska väninnan upp mig för vi skulle fika med alla brudar på briggen- och det var så mkt härligt folk där! senare körde jag och Falsterbo till Sbg för en avskedsfika med Elink. latten på coffeehouse är sjuk! Sen kom min lille vän jonas och joinade oss en stund. =)

När jag kom hem skulle jag o fisen laga chicken. mor o far skulle till Hotellet och äta, så när dom gått satte vi på Volbeat och skruvade upp volymen på max.

Klockan 7 kom taxin som körde mig till "skogen" där "slottet" låg. Vi var 18 tjejer. jag kan ju säga att det var ett jädrans kacklande på alla så musik var inte aktuellt. men det var riktigt trevligt. Drack lite rosévin o käkade morötter. härlig kombination.
Hotellet var jaa.. sisådär- hälften i våran ålder och hälften i 50års-åldern. Pappa bjöd på drinkar och mamma satt snällt vid sitt bord med sina vänner. Så det gjorde inte så mkt att dom var där. HAHA. vad elak jag var nu.. men mamma ska ju alltid upp o dansa och speciellt när det är liveband som spelar. 
Efter en stund tyckte jag o Elink att det blev lite lamt så vi drog till Harrys. Men det roligaste på hela kvällen var nog när vi skulle åka hem till mig. Tror jag ringde taxi 50 gånger. tillslut gav vi upp och jag sa till elin att jag tar fan första bästa bil som kör förbi. Det var en turk? jag började prata om påsken och jag tror inte riktigt att han hängde med där elin? haha-

HEJ HEJ

Kommentarer
Postat av: Elin

hahaha. påsken o sånt grejsimojs!! sjukt kul :D just det turk va han nog? skrev arab i min blogg. jaaja va fan. utlänning iaf! PUSS på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback