dää äääh

så förbannat tråkigt. forskningsmetodik i omvårdnad? omvårdnadsforskningens grunder i metodik? ja jag vet fan inte ens vad kursen heter. men på fredag är det banne mig slut. Japp på lördag blir det fest med A:et I hope. Och jag hoppas också att micke TH joinar för det var alldeles för längesen jag träffade den där lille krydd-kinesen!HAHA. måste också kika på lägenheten.. de lär ju ha hunnit en del sen sist.



Hälsning till Benny: Var snäll och kolla i backspegeln!!! åtminstone när du svänger till höger! du har nämligen missat en galen vinkande banks 2 gånger!


Det mesta av det bästa känns bra =) finns en människa jag försummat dock. det känns inte lika bra.. måste nog ringa han nu!

haihai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback