ey bay bay

Blev lite öl med S ikväll! Luciatåg på det. helt oväntat och nästan lite pinsamt! I morgon ska vi vaccinera oss iaf.. efter många om och men så verkar det som att de flesta av karlshamns befolkning som VILL ha gjort det nu. Vilket innebär att väntetiden nog inte är så lång. men med lite termos-kaffe och med det sällskapet kan jag vänta huuur länge som helst =) ajajaj jag hoppas verkligen inte att jag blir typ sjuk. För på lördag ska jag och A:et dansa och ha det trevligt. Vi dissar Club Mingel och kör på Harrys..det var ju ett tag sen nu. Får inte heller glömma lussevakan hemma hos mia med glögg och allt som hör till.


SEE YA out there!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha lillebanks du kan inte ta sprutan dagen innan du ska dricka jöög. jag sätter 170 kr på du kommer va sängliggandes på lördag!

2009-12-11 @ 02:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback