SNOW

herregud säger jag bara. Vilken jävulsk dag! Körde och krockade på hemvägen. inte jag som körde då utan "Asså"-människan. snacka om att det var pricken över i:et.. eftersom jag och sofie tidigare väntat på skolan i över en timme för att asså-människan med fler skulle på "möte". Nej kall och förbannad men en aningen nöjd över denna lilla hämd gick jag hem i snöstormen. Tog bilnycklarna, körde så jävla fint och riktigt till Mc.donalds och unnade mig en BIG TASTY. fick i samma stund ett sms av sofie där det stod: Haha. Efter det blev jag som vanligt igen.

Har pluggat en hel del ikväll vilket känns bra! ska göras i morron med. Och så lite La Femme på det!

Denna veckan är soft och till helgen kommer Hanna, Madde och Elink hem. Ingen är fan gladare än mig över det, det är nåt som är helt hundraprocentigt säkert =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback