Gold Digger

SEMLOR.
gillar egentligen inte det SÅ jättemkt. men det är ju dagen idag.
Eftermiddagen har varit helt underbar. sutttit i solen o snackat skit.
Jag måste erkänna att jag idag har inhandlat en Jacka. Fia.. säg inget till mamma.

En sak jag har funderat på. Om jag sätter i halsen när jag äter här hemma så är det över för mig. Vem ska rädda mig? Grannen? men om inte han är hemma då? Jag o chal har iaf bestämt om så ske så ringer vi tillvarandra. är det knäppt-tyst. då vet vi. Fast då är det nog ändå försent?

Sen en annan sak som hände inatt. Det lät som nån var o drog i mitt brevinkast. jag blev skiträdd. där låg jag i mörkret. jag vågade knappt andas. DRA MIIG i grusen det var längesen jag vatt så rädd.
Tänk om man hade hört att nån bröt upp dörren. Hade ni som min klasskompis gjort dragit fram dammsugaslangen o varit redo för attack? Eller hade ni legat kvar o låtsas sova?




HEPÅDÄ

p.s snart ska jag hälsa på Madelene Kevin K.W Billquist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback