the weekend.

i helgen har jag varit hemma. skönt. ville nästan inte åka tillbaka hit. men när jag öppnade dörren var allt som vanligt igen. men det har varit mysit hemma. jag o fisen kollade på benjamin igår. fia brukar inte var den som fäller en tår eller 2 men denna gången gjorde hon det. (sorry) jag däremot var iskall. nästan. Ja jag är kär brad pitt. och will smith för den delen också. jag vill också bo med brad pitt i en säng. 
Ikväll har jag kollat på P.s i love you. vet inte riktigt om jag kan hålla med alla om att den är hur bra som helst. men vacker var den.
Lördagen bjöd på liveband på hotellet. det var grejjer! halva min släkt var där typ=) sen drog vi vidare till Harrys. o sen kom vintern. o fy fan vad kallt det är nu. 

i morron börjar praktiken. hoppas rutan är en sjyst handledare.




HEJHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback