Att leva livet

som en fattig student. Oja.. det har man verkligen fått känna på, alla redan nu. Nu förstår man desperationen över att behöva gå och vänta på CSN-pengarna. Skit också. Det är tur att man har en mamma som fryser ner lite rester hemifrån och snällt packar ner när man är hemma och hälsar på. Annars tror jag starkt på att jag behövt leva på vatten&bröd denna vecka.

Till helgen. Jag är besviken på mig själv.minst sagt. Hur var det med det där nyårslöftet egentligen? tjaa. När man vaknar med ett blåmärke lika stort som (jag vet inte vad) och inte vet hur man fått det.. då är det inte okej.
Sen vill jag också uppmärksamma alla om att använda bilbälte! Annars kan det stå dig dyrt. 1200 kr känns inte så skönt ellerhur?
Iaf kl 8.00 ringde min älskling. jag steg upp och kände mig fortfarande en aning rund om fötterna. Men jag skulle med. så var det bara! På med raggsockar och vantar..Vi åkte ut långt ut i skogen till en sjö och Angeldonade. För er som inte vet vad det är så kan jag förklara på banks vis. Man gör hål i isen sen släpper man ner en lina som är fast virad i en raket typ.. och när den smäller, ja! då har man fått napp! Haha. 7 gäddor är inte dåligt. Och så åkte vi skridskor och grillade. O jag kan säga det.. när jag satt där runt lägerelden med Bengan, Pelle, Hein och danne, då kände jag mig som en riktig vildmarkskvinna!

OVER & OUT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback