Lite ledsen

men det ordnar väl sig! Hoppas verkligen det! :(

VArit i skolan idag! Så härligt o träffa brudarna igen. Snart dags för praktik. Woho!
Saknar min bästis.. som var på dejt häromdagen haha;) Du som undrar om det gick bra eller dåligt? Det gick BRA. sååklaaaart. jag tror på detta.

Helgen: I lördags var jag o falsterbo i norje och planterade 19000 gurkplantor. jaa inte själva då men fan det  var riktigt kul tycker jag! Gissa om jag har träningsvärk? Fyfan. Och ja du hade rätt. andra dagen ÄR värst. Sen på kvällen åkte jag o fisen hem till mig. Det va möjs.

Nästa helg ska jag ha lite FEST. har inte bestämt vilken dag ännu vi får se. eller kör jag på en dubbel. hehe



Nu ska jag städa! SEE YOU LATER..

i somras..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback