Baksmällan

Japp.. jag, falun och jerry körde till Ronneby city för att kolla på baksmällan nu ikväll. SÅ jävla rolig. haha. Den rekomenderar jag!
Asså denna helgen har varit helt underbar. I fredags kom mr.mike hem till mig. vi drack lite sen kom jerry och tin. Vi stack till RiverSide som det nu så fint heter. (åbron) där satt vi och hade det mkt trevligt. I går var vi hemma hos mig och käkade "the old gang" sen blev det Harrys.. Vi dansade som aldrig förr och man träffade så många härliga människor som är hemma nu över sommaren. Jag var riktigt drängafull. men det var det värt. Vi cyklade hem jag, falun och jerry. tog oss en varsin säng och vaknade upp halv 12 i morse. sen gick vi i "pyjamas" ända fram till kl 4. MMMMMMMMMM.

    

Jerry och Falun pallar körsbär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback