I stundens hetta

det är så helvetesvarmt här så jag funderar på att göra som Eblin. Lägga mig på golvet under sängen. Ja just det. sängen. hade jag sovit i källaren hade det inte varit ett alternativ. Men nu sover jag i (mins) Fias säng. brukar göra det nu förtiden eftersom hon inte sover hemma!!!!!!!! jävla unge. komma hem hit här o äta och sen dra igen. hur sjyst är det? vad fan ska jag göra då? nej jag får helt enkelt se det positiva i att jag kan låna hennes kläder utan att hon vet om det.
O nu när jag ändå är mitt uppe i ett roseraseri kan jag ju berätta om Gittan i tvätten! För helvete kan du nån gång bjuda på ett leende? NEJ tror inte det. -Kan jag få två klänningar? NEEEJDA.. för när jag var på praktik för fyra år sedan tappade jag bort mina kläder- och det verkar gittan inte vilja glömma. varje gång jag ska gå dit så tänker jag nej nu jävlar ska jag vara riktigt otrevlig och minsann kräva att jag får 2 plagg till jobbet. men såfort jag drar upp dörren så står hon där bakom disken med djävulsblicken.. och jag sara lloyd försöker mjuka upp med ett glatt leende.. helt förgäves.

Jaa det var väl ungefär det jag ville säga klockan 2 på natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback