See You In My Nightmares

vem är vaken och vem sover som en stock? Helt utslagen i min säng.. får jag plats liksom? FAAAAAAALUN för helvete.. men jag måste ärligt säga att hon ser söt ut. hon ser så fridfull ut. det finns bara en person till som kan se så fridfull ut=) Mister som var här idag. som killade mig på ryggen tills jag somnade. Det är därför jag är vaken nu. jag som skulle vara trööttt tillsammans med elin. ja jag skriver mister för att dom som inte känner mig vet inte hur det ligger till, det kan tros en massa som kanske inte är sant.  men ni som känner mig vet och vissa av er är inte helt okejja med det som försigår.


EMELIE KLARADE LASTBILSKÖRKORTET! Och nu är hon på väg till Tyskland. =( saknar dig redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback