Sunny day

Min näsa är mkt utsatt när solen tittar fram.= burned. Men det har varit en mysig dag.. Varit på stan o fikat med fisen. sen mött upp Falun som hängde med mig hem och drack kaffe. Ikväll har det blivit grillning o vin. pappa har köpt en skiva- Mustach så den har man tvingats lyssna på ett tag. haha. sen var mamma och jag en runda vid minneslunden..

Källaren börjar allt mer se ut som ett hem. tror det kan bli ganska bra när det är klart. förutom dessa äckliga spindlar som bor här. igår när jag släckte lampan och precis skulle somna in. ja då känner jag hur nåt stort springer på mitt ben. jag rusar upp, tänder lampan och ser världens äckligaste spindel i min säng. jag ryser.

nej nu kom fisen ner=) ännu så länge är vi vänner...HEJHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback