BADASS



Just nu är jag så sugen på o handla massa grejer. oh. jag tkr inte om o gå med namnet fattig student. Mest sugen är jag på saker till lägenheten. men saken är ju den att jag flyttar i mitten av Juni. det känns jättekonstigt. så snart får man börja leta igen. Men jag tkr ändå att det ska bli roligt på nåt sätt. inte just att flytta hem i huset utan alla som kommer hem i sommar. det är nog det bästaste. cykla ut till vägga berg med engångsgrill o pripps blå- Ir vad säger du madde? haha. sen tror jag mr mike kommer hem i sommar oxå. han är verkligen en nära vän till mig fortfarande om ni inte visst det. tänk att vi har kännt varandra sen vi var 7 år. blev tillsammans när vi var 14 år. 2 år där. sen rond 2 när vi gick på gymnasiet. fast då var det inte så seriöst. ibland typ haha. men iaf hoppas jag att jag får hänga med denna mannen i sommar.

Oldies..
 

Ikväll är det halv 8 hos mig. Nu vill jag avsluta med denna bilden. här vill jag helst av allt vara just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback