JA

Nu är jag fruktansvärt arg på mig själv. Slutade 4 idag. Tog sats från the dark CSK hospital och klev ut i ett soligt/vårigt Kristianstad. Trots att det blåste så njöt jag verkligen. Vårkänslor javisst! fick ett ryck o ringde charlett. Promenix i Teaterparken. Glömde bort hur jädrans trött jag varit under dagen. så trött att jag skrattat till ett flertal gånger då det inte riktigt varit passande. men vafan? jaa iaf så när jag kommer hem blir jag påmind om den där tröttheten. tänker att jag ska bara vila lite i soffan. VAD GÖR JAG? SOMNAR så klart. vaknar kvart över 8. detta är så typiskt mig. Hoppas verkligen jag kan somna sen.
I morgon ska jag nämligen åka hem till Karlshamn. Jag ska på en Gala som kommer att handla om ALS.. tror att det kommer o vara en mkt berörande gala. Jonas Gardell kommer att vara där.. och jag tror det kan bli riktigt bravo.

Sen så har jag hittat ett par skor på scorett. ja jag är helt crazy i dom. fast för tillfället är dom slut. dom var så wanted så dom får beställa hem mera. tänkte att ni ville veta det!


GODNATT

Kommentarer
Postat av: Charlett

Ha ha!

2009-03-18 @ 12:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback