O-M-G

Hade en mkt trevlig kväll med IC och maja i fredags=) men igår kan ha varit den värsta dagen på riktigt länge.. jag mådde pyton! tkr det är ganska konstigt för jag drack inte alls så mkt. men jag var väl bara klen helt enkelt. iaf så spenderade jag halva dagen inne på toa och resten i sängen. sen kom Mr och hämtade upp mig för jag behövde skjuts hem till karlshamn. körde inom mc donalds och det var inte förrens då jag mådde som en vanlig människa. jaa sen skulle man på att igen.. hem till sofie där det bjöds på bål men banks drack med måtta. sen blev det harrys. elin var tokfull och banks kunde lika gärna stannat hemma.
Nu sitter jag o fisen o väntar på söndagssteken och rabarberpaj. sen ska vi kolla på Twilight. det tkr jag ska bli mysit=)
jag föreslog just att vi skulle åka ut till nytorpet och dricka kaffe men fia är en sån LAThund. så nu tänker jag ringa min bästa vän.

vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback