Something else or...

SOOOOOL i morron! Yes. Och gissa vem som är ledig? Jo jag!
Så att i morron blir det till att luncha i teaterparken och hänga på uteserveringarna =). Njuta och ta vara på ledigheten när det är fint väder.. framöver kommer man ju sitta inne och lyssna på tradiga föreläsningar. hehe.

pratade med fisen innan.. hon ska ju som sagt ta studenten i sommar. istället för o köra på smycken som hon ändå kommer få miljoner av tänkte jag köpa en biljett till Sweden Rock. den dagen Volbeat spelar så klart. det kommer vara helt crazy tror jag. banks & young buck + volbeat. ajajaj.

Pratade med en lirare innan som jag inte pratat med på jättelänge.. kinapuffen Micke TH. Antagligen blir det T-baren på lördag. Kommer nog bli bra med folk. Handbollskillarna kommer o vara där.. bland annat det här födelsedagsbarnet!




NU SKA JAG GÖRA SMOOTHIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback