HOME sweet HOME

näää nu ska man fan hem IGEN. hallååå? vi har skolarbete att göra. inget att göra åt. MEN jag kan ju se fias flottrace i morron dåju. Hoppas det är fint väder.

Idag blev jag verkligen rädd på riktigt! Den där mannen (swedbank-mannen) som alltid står utanför swedbank och dricker Loka citron. Som alltid kollar på en med en hotfull blick. ibland när man sitter på torget så går han runt en och stirrar som fan. och man kan inte låta bli att glo tillbaka. han suger liksom fast ens blick på ett läskigt sätt. Iaf så satt jag och charlett på en bänk, så sa jag nej för fan nu kommer han igen. han tittade på oss hela tiden medans han kom allt närmre. sen stog han  1 meter ifrån oss och bara stirrade. hjärtat bankade som fan. VAD VILL HAN LIKSOM? Jag sa det till charlett att låt han för faan inte se dig gå in på darins. då är det typ kört.

nej nu ska jag packa ner så mkt jag kan i min väska. och lyssna på SPOTIFY. vad skulle man göra utan det?




HÄ PÅ DÄ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback