Robin Lloyd

ska ha ett stort tack för att han försöker fixa min pajjade dator. Var hemma hos honom för en stund sen och där var också jocke och johannes. 3vligt!

Jobbat idag=sjukt trött! middagen stod på bordet när jag kom hem. fia och emma var också bjudna. för er som inte vet har fia flyttat in hos emma- denna veckan. sen följde jag med mamma o fia till mommo för jag skulle kolla in  balklänningen. jag säger bara WOW. sen fikade vi... eller ja dom. jag somnade i soffan. HE HE


Igår var jag hemma hos Ringsö och fikade med hela familjen utom Kidde- lite synd det=) men guuud vad mysigt det var! Baby H aj löv jo.




nej idag var det inget roligt blogginlägg.
/banks

Kommentarer
Postat av: hahaha

AKTA DIG !!! SPRING FÖR LIVET...

2009-05-20 @ 10:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback