Sexy Bitch

Igår skulle jag plugga.. det gjorde jag också. men sen kom Falun. Då var det slut på Nervsystemet och fram med Vinglasen. Det roligaste på hela kvällen var när elin hittade en hundra-lapp i sin högra jeansficka och jag 2 timmar senare hittar detsamma i min högra jeansficka. Sen kom mia och körde oss till IFK-gården. Därefter kom stadsbussen 310 och hämtade upp 7 pers..ett skämt?
Fast nej.. det roligaste på hela kvällen var när en snubbe kom fram till elin och sa att hon var sjukt lik Christine-HAHA.. jag har alltid tyckt att elin liknar sara sommerfeld.. Vad tkr ni?

                

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha elin är rätt ful ser ut som en man så ??vilken av dem??

2009-09-26 @ 16:27:46
Postat av: Sara

Vi vet vem du är. Haha tönt.

2009-09-30 @ 20:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback