The Message

Okej.. nu är sommaren över. I morron börjar skolan igen! Inte alls taggad men jaja man kmr väl in i det igen. SÅ mkt jag hade velat göra i sommar men nej det blev inget med det. O vet ni? Jag är så sjukt sugen på att flytta till Malmö så det är helt sjukt. Undra varför? Hihihihahahoho=) Går det... så innebär det STORA förändringar. Därför kmr detta ta en tid innan jag vet eftersom det är mkt som ska gås igenom och redas ut. Men jag återkommer.  

Idag har jag varit på La femme och färgat håret. Blev ganska nöjd måste bara vänja mig lite. Hehe.
Klickat hem ett halsband och en klänning nu ikväll
http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=0&viewAllFlag=&catalogId=19551&storeId=12556&categoryId=151405&parent_category_rn=42344&productId=1272063&langId=-1 



Huuuugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback