PÅSKMIDDAG

jaa jag är så mätt att jag rullar fram. Vaknade hyffsat pigg idag fast att jag var hemma halv 5 inatt. Vad sysslade jag med egentligen? Kunde ju inte lämna CCP i sticket fastän att jag gjorde det ändå sen. Men vi är vänner idag och ska brigga nästa vecka. Visst CCP?
Hade en trevlig kväll på den nya nattklubben. Tyckte dock att det var lite för många småttingar (förlåt) men på lördag tror jag Nattklubben club mingel kommer att vara gryyyym! Tur att vi har förköp brudar för 50 min i kö palla vi inte en gång till! "HELT OVÄRT" som madde säger! haha. Var kul och träffa that lady som numera bor i Amsterdam och är hemma på en kort visit. Elin kom också igår kväll överraskande nog! Happy happy!
I morgon ska vi sesas kl 11.30 på Briggen alla flickorna, sitta på uteserveringen och intaga en öl i solskenet. Låter inte alls så fel va? Sedan fortsätter vi partyt!

SEE YA THERE!!!!!!!!!!!!!


Matrix reloaded... stackers pappa fick en gren i ögat så nu sitter han med sina snabba solbrillor inomhus. haha. i bakgrunden kan ni skymta vårt pågående projekt. Tapseringen är färdig. NU lägger vi golvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback