står inte

riktigt rätt till? vad gör jag? sitter och målar naglarna i väntan på att EL CLASSICO ska ta slut. myyysa. en lördag? äääsch. jag behöver lugnet. Pallar inte mingel pallar inte ens denna staden. JAG VILL BORT HÄRIFRÅN och det är nuuuu!
Idag har vi firat Rune som har fyllt år.. underbart god middag som mommo lagat och jag blev så mätt att jag fick lägga mig on the sofa.

I morron är det Jobb som gäller 14-21.30 det är brao. Nästa löning blir det till att unna sig en shoppingtur till kära malmö! någon som är på?

tills dess vilar mina ögon på de här 
http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=0&viewAllFlag=&catalogId=19551&storeId=12556&categoryId=198492&parent_category_rn=198488&productId=1646168&langId=-1 ska jag, eller ska jag inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback