THAILAND

jajemänsan! Men inte ännu på ett tag.. närmare bestämt i dec-jan! Jag var inne på resebyrån efter jag och fisen suttit på Briggen i 2,5 timme.. avnjutit en skagen och kaffe i solskenet. HERREGUD vad skönt det börjar bli. Men vi kör på dunisar ett litet litet tag till ;) Iaf så blev jag så jävla sugen på att åka NU direkt.. men vem blir inte det? Nu ska vi bara ta reda på när vi börjar ha lov med tanke på att både jag och min mysiga resekärlek går i skolan. Pallar inte ha en massa plugg med på resan. no way!

I söndags var jag på Barnakälla! vilket underbart place! 4 stycken badtunnor och 2 små bastu som var byggda som stora öltunnor i trä.. Grillade kött och åt världens godaste potatissallad! en massa alkohol att förtära och säger jag att jag inte på var på flaskan igen så ljuger jag.. Sexig(a) badpojk(ar) i speedos och en massa mys.. haha=) nej men det var riktigt Nize. Vi skulle dra ihop ett gäng i sommar kanske? stugan har 16 bäddar.. få se till o fylla dom med tanke på priset för en dag och natt!

Snart är det Valborg.. som troligtvis kommer att spenderas i LUND. Riight?
I morron blir det hard work work och hoppas hannapanna kan slita sig från sin kärlek och umgås liiite med mig innan hon drar tillbaka till Jönköping? Hanna? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback