It´s ma biiirthday!!!

yayy 22 år! Herregud säger jag bara. fan jag vill inte bli äldre. det räcker nu. Jag lovar att nästa år då jag fyller 23 kmr jag att ha en del ångest om jag inte har uppfyllt vissa mål. japp så är det faktiskt.

idag har jag haft en mysig födelsedag.. började kl 07.00 då vi gick ner för o kolla hockeyn. tog täcket o kudden med mig. på två röda somande jag igen! vaknade kl 11 och åt världens godaste frukost!

Nu sitter jag här med ett glas vitt i min hand och känner mig proppmätt efter kycklinggrytan med mango chutney! mums va gott det blev. Min telefon har plingat o ringt hela dagen så TACK alla fina.. men just nu saknar jag mina bästaste vänner som fan =( önskar att ni va här nu. men som tur är så går vi mot ljusare tider (nån gång) o ses snart igen!!!!

Denna veckan är faktiskt ganska fullspäckad.. ska till frissan i morron och göra ljusa slingor. känns som det är dags för det nu. Sen på ons ska jag ställa upp för lite foto då en make up artist ska sminka mig för sin portfolio.. det kan bli kul! =)
sen blir det jobb och en massa plugg.. sista tentan nu.. then I´m freeee!!!

so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback