ompysslad

hela dagen! Började med lockning av håret hos frisören och så lite kaffe o kaka under tiden.. sen bar det av hem till Sandra för sminkning.. började med en naturlig look sen gick det mot det svarta sotiga. Satt i bara nattlinne och badtofflor ute på altanen och det va jääävlar vad kallt det var! men det var bara till o bita ihop och se glad ut. Sedan körde vi ut till vinterberget där vi avslutade fotona med en stor beige pälsjacka och en passande pälsmösse! Tror de sista bilderna blev jättefina=) Få se om jag lägger ut några här sen anners länkar jag.

jaa det är i princip vad jag gjort idag.. nu är jag trött och hungrig och har faktiskt ingen lust alls att räkna läkemedelsberäkning. Sofie jag behöver din help!!! 

I morron ska jag luncha med mia! JIPPIIH=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback