one night in stockholm

kan ju börja med mitt första stopp hos mr mike i norrköping.. mkt trevligt o träffa den mannen! Vi lagade lax och potatis o drack en del rosévin. Sen bestämde vi oss för att hälsa på mickes far, hans fru och mickes lillebror i det nya huset "palatset" dom flyttat in i. Ja vad ska man säga. Har aldrig varit i nåt finare hus. Det var kul o se dom! längesen sist. 

Nästa dag bar det av till stockholm.. mia mötte upp mig på centralen o tur var väl det! haha. vafan jag ska nog aldrig bosätta mig där.. Vi gick på stan o kollade. sen tog vi lunch på en grymt god tacobar! sen blev det lite fika på det hela.. jag går ifrån min systemetkasse (inte förvånad) men går tillbaka dit 2 gånger och andra gången hittar jag den. omg!
Sen drog vi hem till dalmasen mr haag för att invänta de andra dalmasarna linus o oscar. Sen blev det fest!!! mia och mr haag drog hem.. jag, limpan o oscar stack till grodan...... allt annat är top secret




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback