a good night sleep

vore inte helt fel.

Jag vill härmed meddela att Elin Falun Falsterbo snart kmr att flytta från denna hålan. Hon ska alltså lämna mig.. kvar i denna skiten. Det otippade är att hon inte flyttar till Stockholm som planerat.. utan till Gävle.. hörde ni? GÄÄÄÄVLE!! hahaha =) (Hon ska börja plugga och det blir dock inte i mina fotspår ;) ) Strongt gjort!!! sen att Stockholm ligger 1 timme och 20 min från Gävle och att en viss person bor just i stockholm gör ju hela grejen så sjukt mkt bättre.. för elin alltså.. Men fyfan vad jag kmr sakna henne.. fast o andra sidan så kmr jag hänga i Gävle som fan. Så vi kmr nog aldrig hinna sakna varandra.
Så de sista helgerna som vi har allas våran elin kvar in town blir det: FEST FEST FEST! Hörde ni det????????




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback