inte okej

att vara vaken såhär dags. och då ska det också tilläggas att jag vaknade för en timme sen. I soffan i min morronrock. Jag antar att jag sovit alldeles för mycket. Nu är jag pigg och ligger och väntar på att klockan ska bli 7 så jag kan sticka o köpa frallor och göra mig världens godaste frukost. För nu är jag nog frisk. Känns det som.

För att vara lite sådär djup en tidig tisdagsmorgon så känner jag mig jävligt vilsen för tillfället. Jag har två vägar att välja mellan. Just nu lockar den ena vägen faan så mkt mer än den andra. Men väljer jag inte den andre har jag en känsla av att jag kmr ångra mig och verkligen känna att jag missat något. Hmmm detta tåls verkligen att tänka på. inte fundera på utan VERKLIGEN tänka igenom och komma fram till något.. och det snart.

SÅ snart äre Pösk!!! Herregud vilken fest det ska bli. Ska försöka hålla mig tills dess. Alla fina underbara kommer hem.. Elin, Hanna, Madde och Emelie. O så klart en massa andra härliga vänner! Jag undrar vart vi blir hän? Känns mingel lockande hörrni? Vet ju en av dessa brudar som hellre vill till Harrys ;) HAHA


Sakne daaane!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback