FESTIVAL-YRA

hellllloooo folks.. jag är inte ON som alla andra fina älsklingar ikväll.. nej då "stollen" "Laut" jobbar kvällen och börjar 06.45 i morron bitti. Men i morgon efter kl 3 ligger róset på kylning och Jag tänker gå all in!!! Vi börjar med trädgårdsfesten hos alle balle booson. Sen är det festivalhäng för hela slanten.. man pratar om Plattan? men jag tror inte riktigt på det. Får se vad det blir. Jag har nu testat Smålandsrulle som lätt får tummen upp. I morron tänker jag prova älgkebab.
Jag har gått upp 4 kg denna sommaren. min syster är tydligen den ända som ser det. eller åtminstone är rak mot mig när jag tryckt i mig själv i ett par "ogynnande" jeansshorts. yeye that´s life.. det är Sommar 2010 och man ska fan inte klaga på något så shape upp för sattan!!




Booson & Kevin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback