Zzzzz

gäääsp!!!! kan nog inte säga mer än så. Jo förresten.. har varit på Astma-KOLmottagningen idag och har äääntligen beslutat mig för att jag ska skriva om en astma-patient i min skriftliga tentamen. Hittade en perfekt kandidat till det.  Nu ska jag bara hitta en bra blodtrycks-patient till den muntliga vilket ska göras i morron då jag har hela förmiddagen till att sitta med det. Har nu suttit och skrivit om några lagar som vi måste kunna. Men hur mycket ska vi kunna om dom Sofie?! Det står ju om hur mkt som helst!!
Case:et har jag suttit med idag och har gjort så gott jag kunnat.. Ska vi gå igenom det på tors kanske soffipropp?

I går var jag på MVH vilket var skitkul! Lyssna på bebisarnas hjärtljud i magen och fick vara med på en insättning av spiral vilket var mindre intressant. haha. Även cellprov också.. jaa det är ju dags för det snart så nu vet man hur det där funkar.mindre trevligt.


GODNATT O HEJJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback